Autor Wątek: Kostury  (Przeczytany 1282 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sybirak

  • Krasnoludzki sceptyk
  • Ognik
  • *
  • Wiadomości: 20
  • ID: 884
  • Postać: Thaldi Dhuruz...ciapak
Kostury
« dnia: 04 Maja 2015, 20:39:49 »
Czołem, miałbym dwa pytania odnośnie kosturów jakimi posługują się Magowie Kręgu:

1. Czy jeśli magiem się zostało przez opowiadanie to można mieć jakiś podstawowy...kostur i chodzić z nim na sesje lub do karczmy poza Wieżą czy wpierw trzeba go wykupić za PF-y i mieć w ekwipunku fabularnym?

2.Jakie umiejętności są wymagane, aby mag mógł tworzyć kostury? Zaklinanie, tworzenie run i stolarstwo?

Offline Valanthe

  • Administrator fabularny
  • Wielki smok
  • ********
  • Wiadomości: 4040
Odp: Kostury
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Maja 2015, 21:04:26 »
Odnośnie kosturów nie jest konieczne wykupienie, aby mag mógł opisywać jakiś kostur. W ramach dołączenie do Kręgu gracz może wybrać dla siebie przedmioty, niezależnie czy Katorgę miał pisaną w sesji, czy opowiadaniem. To przedmioty frakcyjne, jak w przypadku templariuszy oraz Szarych. Kostury podstawowe są normalnie dostępne, a te bardziej skomplikowane można otrzymać za sesję na ŻF.
Odnośnie wytwarzania kosturów to bardziej zajęcie wyciszonych, niż normalnych magów. Wymagane byłoby raczej zaklinanie na mistrzu.
Paranojo, ma najsłodsza kochanko.

Offline Sybirak

  • Krasnoludzki sceptyk
  • Ognik
  • *
  • Wiadomości: 20
  • ID: 884
  • Postać: Thaldi Dhuruz...ciapak
Odp: Kostury
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Maja 2015, 21:16:03 »
Rozumiem, dziękuję serdecznie za informację :)

Offline Misza

  • Lyterky Rozsątq
  • Zaskroniec
  • ***
  • Wiadomości: 90
  • ID: 74
  • Postać: M.D.
Odp: Kostury
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Maja 2015, 08:51:27 »
Wykorzystam temat by samemu także zadać pytanie:

Cytat: Umiejętności fabularne
"Walka kosturem - mag potrafi wykorzystać magiczne właściwości kostura do wzmacniania swoich zaklęć. [...]"

Czy w zasadzie jest ustalone jak w zasadzie wzmacniane są te zaklęcia? Szansa na powodzenie raczej nie, więc zadają więcej obrażeń po prostu?
(o ile dane zaklęcie zadaje obrażenia w ogóle)
[...] a delikatności masz w sobie tyle co topór legionisty z Głębokich Ścieżek.

[01:10] Anti: kocham Cię ;D
[13:07] lest: Misza to po prostu minion chaosu, faila i samounicestwienia xD

Offline Valanthe

  • Administrator fabularny
  • Wielki smok
  • ********
  • Wiadomości: 4040
Odp: Kostury
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Maja 2015, 09:28:43 »
Według tego co ustaliła Vin, kostury pomagają w skupieniu, trochę zmniejszają zużycie many i służą do obrony podczas w walki w zwarciu.
Paranojo, ma najsłodsza kochanko.

Offline Alvin

  • Skażona ropucha
  • ***
  • Wiadomości: 114
    • Alvin Nest
  • ID: 33
  • Postać: Alvin Nest
Odp: Kostury
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Maja 2015, 10:59:49 »
Czy trzeba mieć w takim razie wykupioną umiejętność 'kosturową', by władwć kosturem?

Sent from my Jolla using Tapatalk

[23:53] Nollinae: Aleś się krwiożerczy zrobił.
[21:03] Pest: Ale Alvin zna się na bartnictwie, a Cyrmet nie. Jestem pewien, że w jakichś okolicznościach to pewnie da mu dużą przewagę xD
[14:00] Lou: Jakie niecne plany, Al
[08:22] Valanthe przylepia Alvinowi znaczek "Cząstka chaosu"

Offline Valanthe

  • Administrator fabularny
  • Wielki smok
  • ********
  • Wiadomości: 4040
Odp: Kostury
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Maja 2015, 11:10:08 »
Do posługiwania się kosturem do magii nie jest konieczna umiejętność. Do walki kosturem, czyli kostur przeciwko np. miecz konieczna jest walka kosturem.
Paranojo, ma najsłodsza kochanko.